Podpis elektroniczny
Podpis kwalifikowany – to kolejna usługa w ramach oferty grupy Cisnet.pl. Jest to elektroniczny podpis weryfikujący tożsamość osoby podpisującej. Służy do podpisywania dokumentów w wersji elektronicznej, który jest równoważny podpisowi własnoręcznemu.
Podpisem elektronicznym może posługiwać się każdy, kto zarówno w sprawach osobistych jak i w kontaktach biznesowych musi kontaktować się np. z urzędami czy administracją publiczną, kto zawiera transakcje finansowe czy podejmuje różne działania, w których należy podpisać wiele dokumentów. Ponad to podpis elektroniczny adresowany jest do wszystkich tych, którzy cenią sobie komfort, wygodę i pragną zaoszczędzić czas nie stojąc w kolejce do przysłowiowego „okienka” w urzędzie.
Oferujemy Państwu możliwość nabycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego, który ułatwi wiele spraw m. in.:
- kontakty z ZUS; np. podpisanie elektronicznego wniosku o wydanie zaświadczenia o niezaleganiu ze składkami, podpisanie deklaracji tj. ZUA, ZZA, DRA, i wielu innych,
- nadawanie mocy prawnej dokumentom w kontaktach prawnych przez Internet,
- pozyskiwanie wypisów elektronicznych dotyczących wszystkich podmiotów gospodarczych wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS),
- składanie pozwów na platformie sądu internetowego w systemie EPU,
- podpisywanie urzędowej korespondencji z podmiotami administracji publicznej za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej,
- składanie e-deklaracji podatkowych do Urzędów skarbowych,
- zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej,
- wystawianie faktur w formie elektronicznej,
- uczestniczenie w aukcjach i przetargach elektronicznych,
- uwierzytelnienie transakcji bankowych, które wymagają podpisu,
- podpisywanie raportów do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej (GIIF),
- zgłaszanie drogą elektroniczną zbiorów danych osobowych do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (GIODO),
- składanie e-deklaracji do Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego (UFG)
Rodzaje oferowanych zestawów:

Zestaw EuroCert Token
- Certyfikat Kwalifikowany EuroCert,
- Karta kryptograficzna,
- Czytnik Gemalto IDBridge K30,
- Oprogramowanie do składania elektronicznego podpisu.

Zestaw EuroCert Mikroczytnik
- Certyfikat Kwalifikowany EuroCert,
- Karta kryptograficzna (wielkości karty SIM),
- Czytnik kart OMNIKEY 6121 USB,
- Oprogramowanie do składania elektronicznego podpisu.

Zestaw EuroCert Classic
- Certyfikat Kwalifikowany EuroCert,
- Karta kryptograficzna (wielkości kart bankomatowej),
- Czytnik kart Gemalto IDBridge CT30,
- Oprogramowanie do składania elektronicznego podpisu.
Wszystkie oferowane przez nas certyfikaty są ważne 2 lata!
Procedura nabycia podpisu kwalifikowanego:
Pierwszym krokiem w celu nabycia podpisu elektronicznego jest wizyta na stronie Eurocert.pl oraz wybór i zakup odpowiedniego zestawu.
Następnie odbierz zestaw od kuriera i zgłoś się do naszych punktów weryfikacji danych:
- Kraków ul. Siemiradzkiego 19/1 pn. – pt. od 8.00 do 16.00 tel. 12 633 92 05
- Legnica ul. Wojska Polskiego 1/3 pn. – pt. od 8.00 do 16.00 tel. 76 721 64 10
Odwiedzając nasze punkty weryfikacji danych, należy pamiętać o zabraniu dowodu osobistego/paszportu/karty stałego pobytu oraz otrzymanego zestawu.
W trakcie wizyty:
- Wypełnimy i wyślemy wniosek o certyfikat.
- Zweryfikujemy dane posiadacza podpisu i podpiszemy umowę.
- Zainstalujemy certyfikat na wybranym zestawie.
- Nadasz swój indywidualny kod PIN i PUK do certyfikatu.
Po wizycie w jednym z naszych punktów weryfikacji pozostaje już tylko pobranie i zainstalowanie sterowników oraz programu do składania i weryfikacji podpisu.
Cennik:
Zestaw | Cena |
---|---|
Zestaw EuroCert Token | 319,80 zł (netto: 260,00 zł) |
Zestaw EuroCert Mikroczytnik | 344,40 zł (netto: 280,00 zł) |
Zestaw EuroCert Classic | 319,80 zł (netto: 260,00 zł) |
Odnowienie | 147,60 zł (netto: 120,00 zł) |
Odnowienie + nowa Karta | 159,90 zł (netto: 130,00 zł) |
Odnowienie + nowy Token | 209,10 zł (netto: 170,00 zł) |